5 клас урок-гра
Тема уроку: Множення натуральних чисел
Мета
уроку: закріпити уміння і
навички використання властивостей множення натуральних чисел до розв’язування
вправ; активізувати пізнавальну діяльність учнів; сприяти розвитку
інтелектуальних і творчих здібностей учнів.
Тип
уроку: удосконалення
знань, умінь та навичок.
Хід уроку:
1.Організаційна частина. Мета і
тема уроку.
Перевірка наявності учнів, їх готовність до уроку,
налаштування на роботу.
Формулювання мети і завдань уроку. (Слайд 1)
Слово вчителя:
Добрий день, любі діти!
В країні
знань наук багато,
Та до душі нам лиш одна.
Їй перевагу варто дати –
Найбільш важлива є вона –
Наша улюблена ( Відповідь учнів) математика
2.Актуалізація
знань учнів.(Слайд 2)
Математичний
диктант: (Слайд 3)
1. Як називаються числа при множенні? (Множник, множник,
добуток)
2. Якщо один з множників дорівнює 1, то добуток
дорівнює…(Іншому множнику.)
3. Якщо один з множників дорівнює 0, то добуток
дорівнює…(0.)
4. Якщо добуток дорівнює нулю, то…(Хоча б один із
множників дорівнює 0.)
5.Від перестановки множників …(Добуток не змініться.)
6. Щоб добуток двох чисел помножити на третє число,
можна…(Перше число помножити на
добуток другого і третього
чисел.) 7. Щоб число помножити на суму двох чисел,
можна це число…(Помножити на кожний з
доданків і отримані добутки додати .)
Відповіді учитель підготував на дошці. Діти починають
працювати в парах, міняються зошитами.
3. Розв’язування вправ. Гра «Куб». (Слайд 4)
1.
Обчислити:
32∙302.
А. 9664.
Б.9064.
В. 9604.
Г.9660.
2.
Спростить вираз 312х+83-12х і знайти його значення, якщо х=10. (Слайд 5)
А.383.
Б.3183.
В.3013. Г.3083.1.
3.
Обчислити зручним способом. (Слайд 6)
13∙ 18-13∙ 8+20∙13.
А.360. Б.290.
В.390.
Г.260.
4.
Цікава хвилинка. (Слайд 7)
а) Півень на одній нозі важить 4 кг. Скільки важить
півень, якщо він стоїть на двох ногах? (4 кг)
б) У сім’ї п’ять
синів і у кожного є сестра. Скільки дітей
в сім’ї? (6).
в) Цеглина важить 1,5 кг
і ще півцеглини . Яка маса цеглини? (3 кг).
5.Розвязати
задачу. (Слайд 8)
З одного річкового порту в інший одночасно вийшли пароплав та катер. Швидкість пароплава
дорівнює 32 км/год, а швидкість катера – 48 км/год. Яка відстань буде між ними
через 6 год після початку руху?
А.
196. Б.96.
В.
169. Г.69.
6.
Розкрийте дужки: (Слайд 9)
(11х+18у-23с) ∙12.
А.
22х+36у-276с. Б.123х+216у-267с.
В.132х+216у-276с. Г.132х-216у+276с.
Фізкультхвилинка
Раз – заплескали в долоні,
Два – потерли трішки скроні,
Три – вже стільки захотіли
Ніжками затупотіли.
Тупу-тупу, тупу - туп
Тупу-тупу, тупу - туп
Стало гамірно в нас тут.
Розкинули рученята,
Мов ті крильця пташенята.
Раз, два, три, чотири –
Гарно вправу всі зробили.
Раз – присіли
Хутко встали
І бадьорішими стали
Завдання
для самостійної роботи. Гра: «Передай іншому»
На кожний ряд
учитель на листку дає умову приклада. Кожний учень по черзі виконує дії, і
передає іншому. Виграє той ряд, який зробив приклад швидко та вірно.
1 ряд: (138∙307 - 41458)∙726+406∙88 - 12∙56.
2 ряд: 689∙(247∙204 – 50179)+607∙72 -13∙16.
3 ряд: 753∙(165∙307 – 50249)+708∙63 - 15∙38.
5.Підсумок
уроку. (Слайд 10)
Всі ви діти – молодці,
Гарно працювали!
Уже дзвоник пролунав,
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати
Треба йти відпочивати!
6. Виставлення оцінок. Завдання
до дому.
1 ряд
(138∙307 - 41458)∙726+406∙88
- 12∙56.
|
2 ряд
689∙(247∙204 – 50179)+607∙72
-13∙16
|
3 ряд
753∙(165∙307 – 50249)+708∙63
- 15∙38.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий